Cine este colegul de voi?!(ep.2)


       ”Trecem grabiti unii pe langa ceilalti zi de zi, ne salutam si alergam sa ne indeplinim sarcinile de serviciu. Suntem cu totii colegi de serviciu, figuri cunoscute cu un nume in piept si cam atat...”

        Asa am inceput primul articol din seria 

CINE ESTE COLEGUL DE LANGA VOI



        Emil Ionescu, colegul nostru de la organizarea muncii, pana la ora 16 politist de penitenciare, dupa ora 16 un mare iubitor de natura si un exceptional fotograf.
        
        Intrebat de unde aceasta pasiune, modest Emil ne spune:

Din dragoste si apreciere pentru natura!
Totul a inceput din placerea de a petrece timp in natura: excursii pe munte, prin padure, oriunde e un colt de liniste departe de agitatia orasului. 
Si pentru ca vedeam lucruri foarte frumoase pe care vroiam sa mi le amintesc peste ani, am hotarat sa imi iau un aparat de fotografiat. Am vazut ca nu este atat de simplu, si iti trebuie o anumita indemanare sa reusesti o fotografie care sa rivalizeze cu frumusetea momentului ce incercam sa il surprind, si am simtit ca si o provocare sa fac fotografii din ce in ce mai reusite. Dupa un timp de fotografiat peisaje, am avut ocazia sa ma fotografiez 3 caprioare, si atunci am fost fascinat de fotografia de animale salbatice. Pe langa placerea rezultatului final, fotografia agatata pe perete ( si acasa si pe facebook :) ) ma fascineaza atat timpul petrecut in natura, dar mai ales acele momente cand privesc in ochii animalului salbatic iar el nu imi simte prezenta, cand, camuflat fiind, reusesc sa urmaresc comportamentul animalelor fara ca ele sa fie deranjate si influentate de mine.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Încetarea activității în Poliția Penitenciară prin refuzul muncii suplimentare 31 mai 2023

Lista agentiilor de turism licentiate si a unitatilor turistice acreditate

Vouchere de vacanta | Mod de decontare | ANP