Cine este colegul de langa voi?(ep.4 -SUCA)

          Astazi vorbim de o alta pasiune, despre un alt microb, vorbim despre SUCA!
                Cine este este Suca?
Este colegul nostru care lucreaza in cadrul Sectorului Vizita, ASP Tanasuca Costel!


       Intervievat de catre colegii nostri din cadrul departamentului de presa al Sindicatului Manifest, SUCA(TANASUCA) ne marturiseste:
          
      ”Activitatea la Aeroclubul Alexandru Matei IASI am inceput-o in anul 1998 ca si o curiozitate. Pasiunea s-a lipit repede de mine si din acel moment nu mi-am dorit altceva de cat sa pot zbura.                 Datorita faptului ca nu eram din Iasi si faceam naveta la zbor, am facut o pauza 1999 - 2000 cand am facut scoala militara la Tg Ocna. Dupa reluarea activitatii am evoluat constant catre lotul judetean iar in anul 2002 am obtinut prima distinctie recunoscuta international pentru un pilot planorist ,,C,, de argint. (efectuarea unui zbor in simpla comanda cu o durata de 5 ore, cu un castig de 1000 m fata de locul declansarii (1800 m),si parcurgerea a 50 Km cu aterizare pe teren necunoscut).  

      Incepand cu anul 2004 pana in 2010 am participat la Campionatele Nationale zbor distanta cu Planorul, cel mai bun rezultat fiind locul 6 obtinut in anul 2007 cand am fost seletionat in lotul national de zbor distanta al romaniei. 
         Dupa 2010 am avut 3 participari la campionatl national de acrobatie cel mai bun loc fiind locul 7. 

         In anul 2010 am obtinut licenta de instructor de zbor, incepand cu anul urmator am desfasurat activitatea de instructor de zbor voluntar in cadrul Aeroclubului Alexandru Matei Iasi. Satisfactiile oferite de activitatea de instructor de zbor sunt de neegalat pentru mine, faptul ca am contribui chiar si un pic la formarea unor tineri care unii din ei au imbracat haina militara ajungand ofiteri de aviatie sau piloti de linie e o confirmare ca am reusit alaturi de altii sa le insuflam pasiune si drag pentru zbor si am deschi drumul catre o  cariera, iar cand aud cate un avion trecand prin aer ma gandesc ca la mansa e posibil sa fie si un coleg sau unul din fostii mei elevi. 
           Bucuria celor care zboara prima data, fie ca elevi piloti sau persoane care vin pentru un zbor de agrement e rasplata cea mai mare, confirmata si de cativa colegi din Penitenciarul Iasi care au zbura impreuna cu mine. In tot acesti ani am strans aproximativ 500 de ore de zbor, zeci de zboruri acrobatice si multe  persoane  carora sper ca le-am oferit o experienta de neuitat.”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Încetarea activității în Poliția Penitenciară prin refuzul muncii suplimentare 31 mai 2023

Lista agentiilor de turism licentiate si a unitatilor turistice acreditate

Vouchere de vacanta | Mod de decontare | ANP